Tiden bara rinner iväg

5 Jul

den sista veckan har gått oerhört snabbt. I fredags åkte jag ju till Tallin, kom hem söndag kväll..helt slut, sen i måndags var jag på en jättetrevlig dejt som varade i många många timmar (det var faktiskt dejt nummer 2 med killen jag gick en promenad med för några veckor sen). I tisdags var jag helt slut efter dejten och arbetsdagen för det blev lite för mycket vin på dejten, och igår var jag på träning efter jobbet, sen hade jag storstädning hemma och tvättade kläder, så jag har inte hunnit med att skriva om Tallinn än tyvärr. Men jag förde iallafall över bilderna från kamera och mobil till min dator, så nu gäller det bara att sätta sig ner och skriva ett inlägg med massa fina bilder.

Dejten i måndags var jättetrevlig och mysig. Vi hade picknick ute med rosé och jordgubbar, och när det blev kallt gick vi in på en trevlig bar och drack lite mer vin/öl och pratade massa. Hur mysigt som helst faktisk 🙂 Så det blir faktiskt en dejt nummer 3 idag…hemma hos mig med film och glass…och popcorn tänkte jag köpa in 🙂 Bara så synd att han åker iväg på semester i 2 veckor nu utanför Stockholm så vi får inte sätt varandra på ett tag (om vi nu skulle vilja det efter kvällens dejt)!

Här i Stockholm är det fortfarande sommar. Inte supervarmt, men man kan gå i kjol eller klänning och sandaler eller ballerinas. Men till helgen igen står det att vädret ska bli sämre (regn). Så himla typisk asså. Varje helg är det dåligt väder bara för att man är ledig!!

Jag har faktiskt inga planer inför helgen, så det skal bli skönt att sova ut efter förra helgen och bara slappna av. Tänkte jag då skulle lägga lite krut och skriva ett fint inlägg om Tallinn som är jättefint!

Önskar er en fantastiskt fin dag!

Kommentera

