Äntligen…eller egentligen har det gått snabbt

6 Jul

Idag är det fredag och jag är på jättebra humör. Dejten igår gick jättebra, jättelysigt och idag har jag fått gjort massa på jobbet och nu om 1 timme slutar jag och ska ta en liten AW med Maria på mitt jobb. Så det blir mysigt. Och om det inte blir för sent ikväll (tveksamt för jag orkar inte vara ute länge idag), så skriver jag lite om Tallinn…jag har ju bara lovat det 1 vecka nu ungefär.

Önskar alla en underbar fredag kväll! Och ni som går på semester idag: NJUT MASSA!

2 svar to “Äntligen…eller egentligen har det gått snabbt”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 6 juli, 2012 den 19:04 #

    Hei fine vennen 🙂

    Såå herlig å høre at kjærligheten blomstrer 🙂 Så koselig 🙂 Lykke til videre 🙂

    Høres ut som en herlig fredag hos deg 🙂

    Her har vi begynt ferie i dag alle mann, så nå skal vi bare kose oss 🙂 De andre har reist på en liten telttur, så jeg har en rolig hjemmekveld hjemme 🙂

    Gleder meg til å se bilden fra Tallinn :9

    Ha en fin sommerhelg, vennen 🙂
    Klem og kos Lisa 🙂

  2. Fabelaktig 7 juli, 2012 den 10:59 #

    Så gøy med dating 🙂 fnis!
    Jeg kjenner det kribler i magen på dine vegne 🙂

    Endelig fikk jeg tid til en bloggrunde, tar på med ferie gitt. *fnis*
    Fin lørdag, søte!
    Her skal vi ta med senga ut i stua og bare kose oss.
    klem

Kommentera

