En lat söndag

8 Jul

Idag var det kvavt och molnigt och varmt. Låg i sängen till 16 och kollade på The Firm. Sen klev jag upp och gick på affären och handlade lite för till middag blev det räksallad med bulgur, tomater, röd lök, sallad, gurka, avokado och citronsaft. Så himla gott och nyttigt och fräscht!

20120708-220449.jpg

Nu är klockan 22 och jag ligger igen i sängen redo för att sova. Imorn tänkte jag visa er lite bilder på saker jag handlade igår med Yazz och hennes man och sen hämtade jag också ut mina Hunter stövlar som jag har gått runt med ikväll 🙂 Som sagt, visar bilder imorn!

Gonatt

Ett svar to “En lat söndag”

  1. lifessilverlining 8 juli, 2012 den 21:14 #

    Kul att fynda, Hunterstövlarn behövs ju denna sommar.) Kram Nila

Kommentera

