Mina fina inhandlade saker

10 Jul

Hej hej,

Jag vet jag skulle uppdatera igår, men efter mitt cykelpass hem till Ida, grillning hos Ida och Martin, sen cykla hem och få för mig att jag vill ut och powerwalka lite efter 21 på kvällen, så var jag helt slut när jag väl kom hem. Men ack va skönt med en powerwalk/joggingtur på 1 timme på kvällen. Men tror ni jag sov något bättre för det?!?! NEJ!!

Tänkte bara visa er lite saker jag köpte i helgen samt mina guddommeliga liljor. De är så himla fina och det luktar så fint i hela lägenheten.

Och här kommer mina jättesöta små pajformer:

Och denna serien luktar bara helt guddomligt gott:

Och mina fina Hunterstövlar får ni se den dagen jag tar på mig dem. Jag har på känn att det kommer att bli ganska så snart för regnet är i luften hela tiden, varje dag!

Nu tänkte jag öta min goda tacopaj som jag har gjort. Jättehungrig är jag och det doftar ljuvligt gott här hemma nu.

Gör ett inlägg med recept och lite bilder sen!

Ha en trevlig kväll och tack för att ni kikar in och lämnar kommentarer, jag blir så himla glad varje gång!

3 svar to “Mina fina inhandlade saker”

  1. Fabelaktig 10 juli, 2012 den 20:37 #

    Hei søte deg,
    takk for koselig kommentar inne hos meg – du er god!

    Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

    De hjerteskålene har jeg faktisk i rosa *ler*
    Så herlige bilder fra Tallinn. Ser ut som ett vakkert sted-

    I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
    Nyt kvelden søte deg.
    klem

  2. Litt Slitt & Litt Hvitt 10 juli, 2012 den 21:14 #

    Hei fine vennen 🙂

    Så kjempefine liljer du har kjøpt deg – nydelig farge 🙂 Liljer er så vakre blomster 🙂
    Og så søte paiformer 🙂 Jeg er også så glad i å handle småtterier til kjøkkenet 🙂

    Turen til til Tallinn så utrulig fin ut, vennen 🙂 så nydelige bilder du har tatt, og så masse dere har fått sett 🙂 Likte så godt det vinduet som var dypt inni veggen – sååå fint 🙂 Og masse herlig mat, det er noe av det jeg liker best med å reise – å smake ny mat 🙂

    Ha en god natt vennen 🙂
    Klemmer og koser til deg 🙂

  3. teresebfoto 10 juli, 2012 den 21:35 #

    Tusen takk for fine ord inne hos meg:)
    Så mye fint du hadde handlet – hjerteskålen var kjempefine. Hvor har du kjøpt?:)

    Fine kvelden til deg

Kommentera

