Mitten på veckan

11 Jul

Då har även onsdagen gått, och det är torsdag imorgon och snart helg. Jätteskönt! Tiden går så himla fort….är det för att man börjar bli gammal kanske?!?! 😉 Eller jag menar äldre 🙂

Jag är helt slut jag nu. Det var lugnt på jobbet, men jag hade rekort på min tid till jobbet idag….1 mil tog endast 31 minuter och 39 sekunder. Och efter jobbet cyklade jag till mitt skivstångspass (vilket kändes som döden nästan, så himla hårt), och sen cyklade jag hem. Benen klarade knappt att ta mig upp för alla mina trappor. Åt en snabb middag (tacopajen från igår, sen ammsugde jag lägenheten, satte å en tvätt och hoppade i duschen. Känner mig såhär nu:

Så nu ligger man i sängen och klarar knappt att hålla ögonen öppna längre. Så jag säger faktiskt god natt och tack til alla er som besöker min blogg. Blir jätteglad, och speciellt när ni lämnar så trevliga kommentarer 🙂

Ett svar to “Mitten på veckan”

  1. ellemell 12 juli, 2012 den 08:43 #

    deilig og sove når man er så trøtt:)
    likte paiformene dine i innlegget under:)

    ønsker deg en fin dag!
    klem ellemell

Kommentera

