Sommar och sol

12 Jul

Sommaren och solen fortsätter även om väderprognoserna säger att det ska regna varje dag. Jag är överlycklig för det betyder att jag kan cykla i shorts och linne till och från jobbet varje dag och inte använda regnkläder 🙂

Jobbdagen går bra, har haft lite småpyssel hela tiden och hjälper mina kollegor så gott det går. Och idag ska jag faktiskt sluta 30 minuter tidigare för jag ska hem och göra god lax middag för jag får besök idag. Och ja, det är han jag nu har träffat 3 gånger som kommer på besök. Jag gör god middag och han tar med gott vin. Bra deal va?!?! 😉

Lägger upp bild sen på middagen om jag hinner ta en bild innan middagen blir uppäten. Börjar småstressa nu faktiskt för jag måste cykla hem, handla lite på vägen, duscha och göra middgen klar på 1,5 timme. Får se hur det går 🙂 Hihi Men trevligt blir det nog oavsett 🙂

Har ni förresten gått på semester än? Vart kommer semestern att vara denna sommaren? Jag et att några av er redan har semester, måste vara hur skönt som helst. Jag räknar dagar till min emeser. Idag är det 36 dagar till jag åker till London och 41 dagar till jag åker vidare till New York 🙂

Ha en fortsatt underbar dag!

 

 

3 svar to “Sommar och sol”

  1. Nina 12 juli, 2012 den 18:45 #

    Spennende Marta!

    Gleder meg sykt mye til vi drar til New York New York!!!

    Haaper du har en straalende kveld!
    Klems

  2. Fabelaktig 13 juli, 2012 den 08:11 #

    Så spennende med enda en date *herlig*

    Vi skal til NY i oktober og jeg gleder meg masse, masse!

    Nyt sommeren videre og kos deg.
    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

  3. Myke minutter 14 juli, 2012 den 11:01 #

    Å så heldige dere er som har sol!! London og NY høres fantastisk ut, litt for lenge siden jeg har vært begge steder 🙂 Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

Kommentera

