Kan det bli bättre?!?!

16 Jul

Måndagen börjar med sol och värme 🙂 Vaknade trött, men utvilade efter en riktigt slapp helg. Kollade ut genom fönstret och såg en klarblå himmel…vilken lycka 🙂

Hoppade upp ur sängen och rakt in i duschen, slängde på mig shorts och linne, packade ner kläder att byta om til på jobbet och slängde mig på cykeln. Så himla underbart att cykla med solen i ansiktet, man piggnar till och vaknar på en gång 🙂

Helgen var riktigt skön, i lördags låg jag hela dagen och stickade och kollade på film innan jag åkte till Maria för att dricka drinkar och äta en jättegod middag. Det blev utgång okså, så det var kul! Och igår låg jag och sov stora delar av dagen, och sen fortsatte jag kolla filmer och stickade vidare. Lägger upp bild på den ena kreationen när jag kommer hem idag 🙂

Kan också meddela att dejten i torsdags gick jättebra, middagen var vällyckad och sällskapet var jättetrevligt. Efter middagen kollade vi på en film och det var mysigt!

Nu ska jag fortsätta jobba vidare även om det är rätt lugnt, så hörs vi efter jobbet idag!

Önskar er alla en underbar måndag!

Kommentera

