Det måste ju regna ibland :)

17 Jul

Dagen började med sol igen, inte så varmt, men helt perfekt temperatur att cykla i. Sen på lunchen då jag var ute och gick var det kokhett ute i solen…jag ångrade mina jeans och långermade skjorta. Men sen, plötsligt börja regnet att forsa ner. Och nu har det regnat i snart 2 timmar och det verkar inte som det har planer på att sluta än 😦

Hoppas bara det ger sig till när jag ska cykla till Jenny efter jobbet. För idag ska jag nämligen få träffa den fantastiska lilla Ted som kom til världen för nästan 1 mnd sen 🙂 Presenten är klar och jag är verkligen redo att träffa den lilla krabaten 🙂

Jag har väntat och väntat på att få träffa han, och idag har äntligen dagen kommit 🙂 Jag älskar ju barn och jag tycker det är så himla mysigt med småbarn. Svårt att säga hur det nån gång kommer bli med mina egna, för barnen til alla mina kompisar kan man ju lätt lämna tillbaks om det inte passar längre. Lite annorlunda med egna barn…tror jag 😉

Får se om jag får ta någon bild och visa upp här på bloggen sen av den lilla sköna bäbisen 🙂

Ha en fortsatt underbar tisdag!

2 svar to “Det måste ju regna ibland :)”

  1. Lena 17 juli, 2012 den 20:55 #

    Åhhh vilken snygg krage i förra inlägget! Njut av den lilla krabaten ikväll! Stor kram vännen

    • martasvardag 18 juli, 2012 den 10:49 #

      Tack så mycket vännen 🙂 Lilla Ted var bara underbar, så mysigt med barn asså 🙂 Längtar tills ni kommer hem faktisk 🙂
      Kramar

Kommentera

