Riktig sommar

25 Jul

Nu är det tyvärr några dagar sedan jag skrev. Blir inte så mycket tid att sitta framför datorn när det är skönt och härligt sommarväder. Och nu är det riktig sommar. Idag sägs det att det ska bli 25-26 grader varmt och när jag cyklade imorse till jobbet i bara ett tunt litet linne och korta korta shorts, så var det jättevarmt ute. Åhhh vad jag ÄLSKAR sånt här väder.

Idag på jobbet har jag tagit på mig denn rosa/gröna klänningen jag köpte i London i maj. Ska nämligen träffa en viss person idag, så det ska bli mysigt 🙂

Jag är verkligen ett sommarbarn. Fyller år på söndag, så det är inte konstigt att jag älskar sommaren. Hoppas bara det blir lika fint väder på söndag som idag, då blir jag glad 🙂

Hur har ni alla underbara läsare det då? Fortfarande semester eller är det tillbaks på jobbet?

Jag hoppas ni alla har en underbar sommar och att ni njuter i fulla drag!

Ha en toppen onsdag!

 

 

Kommentera

