Veckan blir bara bättre och bättre

27 Jul

Hei alla glada!

Denne veckan blir bara bättre och bättre. Idag skinner solen som aldrig förut och det är full sommar där ute. Jag verkligen ÄLSKAR att cykla nu när det knappt finns människor, cyklar eller bilar på vägen. Solen står rakt på och värmer skönt, jag cyklar och tittar runt på allt det fina som finns därute och jag ÄLSKAR att vara nu! Jag hoppas denna veckan bara blir bättre nu i helgen 🙂 Jag fyller ju år bland annat, så det är ju trevligt. Det som är lite synd är ju att alla är ju bortresta och så nu på sommaren. Men jag har tänkt att baka en fin kaka för jag måste ju fira lite ändå 🙂 Och om allt går som det ska, så ska jag till ett trevligt ställe imorn kvöll och dricka lite rosé och äta något gott 🙂

Vill bara önska er alla en underbar fredag och en helt underbart fantastisk helg! Njut massa och ha det så bra!! Och tack för att ni tittar in hos mig, blir jätteglad 🙂

Ett svar to “Veckan blir bara bättre och bättre”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 28 juli, 2012 den 22:20 #

    Hei fine snille vennen 🙂

    Sååå koselig med bursdag i helgen 🙂 Gratulerer såå mye med dagen 🙂 Bursdag er så koselig, og da bare må man ha kake 🙂 Mannen min har også bursdag midt på sommeren, og man merker at det er mange som er bortreist da.

    Så herlig sommervær du har 🙂 Det må være helt herlig 🙂 Man blir jo abre i så godt humør da sola skinner og man kjenner at det virkelig er sommer 🙂

    Håper du koser deg med en god rosè og god mat, vennen 🙂 Tusen takk for dine kjempekoselige hilsener hos meg 🙂

    Mange mange klemmer til deg 🙂

Kommentera

