En underbar helg

30 Jul

Åhhh vilken underbar helg jag har haft. Den bästa hittills i år 🙂

I fredags åt jag på den lokala krogen i Gubbängen med Yazz och Matte och sen åkte i hem till de vart Yazz lärde mig virka mormorsrutor och såhär ser det ut vad jag har virkat hittills:

20120730-100520.jpg

20120730-100527.jpg

Jag virkade ju inte allt det i fredags, gjorde lite mer igår 🙂

Sen på lördagen åkte jag och en finfin människa och badade på Långholmen, sen blev det en drink på Mälarpaviljongen, sen en drink på Orangeriet

20120730-100700.jpg

sen en drink på Akkurat, sen middag på Ljungrens (jättegott med sushi), och sen avslutade vi kvällen på Himlen därtill med en jättegod drink och världens finaste vy!

Sen igår fyllde ju jag år 🙂 Så jag bakade en Pollykaka och bjöd Yazz över på fika. Och jag fick en jättefin Mateus skål av henne 🙂

På kvällen blev det tacos och rödvin och en film 🙂

Det var som att ha semester i helgen!! Tack till alla som förgyllde min helg 🙂

4 svar to “En underbar helg”

  1. Fabelaktig 30 juli, 2012 den 09:52 #

    Hei søteste 🙂
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Det høres ut som du har hatt en fabelaktig helg 🙂

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

  2. Fabelaktig 30 juli, 2012 den 12:51 #

    jeg har noe til deg inne hos meg nå 🙂

    http://www.fabelaktive.com/2012/07/lenkekjrlighet.html

    • martasvardag 30 juli, 2012 den 13:22 #

      Tusen tusen tusen takk 🙂 Ble så glad 🙂

  3. nordpå 30 juli, 2012 den 20:18 #

    Gratulerer med overstått 🙂 Kjempe fine bestemorsruter du har heklet, herlige farger!

Kommentera

