Sommaren fortsätter

31 Jul

Det underbara vädret håller i sig och solen skiner och jag njuter som bara det 🙂

Igår efter träningen (skivstång) fortsatte jag med virkandes och såhär långt se jag kommit på min filt 🙂

20120731-122346.jpg

Det går snabbt och jag blir bara mer och mer med i virkandet. Det är en lugn och avslappnande hobby måste jag säga 🙂

Håller er uppdaterade så ni får se framgången 🙂

Önskar er alla em underbar tidsfrist och tack för att ni tittar förbi 🙂

3 svar to “Sommaren fortsätter”

  1. Fabelaktig 31 juli, 2012 den 15:02 #

    Så flink du er som hekler! Jeg kan ikke det 😦 men har veldig lyst da!

    Takk for gode ord inne hos meg, du er underbar!

    Fineste tirsdagen til deg 🙂
    Her er det armkroken etter jobb, har hatt en litt sånn uff dag på jobb, men sånn er det noen ganger.
    Da er det ingenting som er som en armkrok og litt trøst.

    smil og klem

  2. Krossmyra 2 augusti, 2012 den 21:00 #

    Så nydelig! Flink du er, skulle ønske jeg kunne hekle:)
    Klem

    • martasvardag 3 augusti, 2012 den 09:18 #

      Åhh, tusen tusen takk! Vet du, det er ikke vanskelig i det hele tatt, tok bare et par timmer, så var jeg fullt igang 🙂 Men jeg hadde en veldig flink lærer 🙂
      Klem

Kommentera

