Flyttdag…

1 Aug

…och vilken tur att det inte är jag som flyttar.

Sitter och väntar på pizzan Ida har beställd som tack för hjälpen att vi hjälpte till att flytta. Helt slut är man…upp och ner för alla trappor och med lådor och grejer är det jobbigt. Nu har jag fastnat i soffan i väntan på en god pizza (beställde en ”hot” pizza)!!

20120801-204649.jpg

20120801-204656.jpg

Tveksamt om jag orkar virka nåt på min filt när jag kommer hem, blir nog rakt in i duschen och sen somna som en stock 🙂

Hoppas ni har en underbar kväll finingar!

2 svar to “Flyttdag…”

  1. Litt Slitt & Litt Hvitt - Lisa 1 augusti, 2012 den 20:39 #

    Hei fine vennen 🙂

    Så snill du er som har hjulpet til å flytte 🙂 Det er mye jobb ja 🙂 Og mye bæring opp og ned. Da kan jeg tenke meg en hot pizza smaker helt fortreffelig 🙂

    Så koselig at du skal hjem til Norge og mamma og pappaen din 🙂 Kan skjønne at du gleder deg 🙂 Håper det blir fint sommervær da 🙂 Men det er som du sier, dårlig vær kan ikke stoppe deg fra å smile 🙂 Og det er helt sant 🙂

    Ha en fin kveld, vennen, og sov godt etter all flyttinga 🙂
    Klemmer Lisa 🙂

  2. Fabelaktig 2 augusti, 2012 den 10:50 #

    Så snill du er som hjelper venninnen din med å flytte. Flytting er jo så kjedelig i grunn, så det er alltid godt med hjelp 🙂

    Jeg vil veldig, veldig gjerne treffe deg i helgen. Jeg bor på andre siden av byen, men kunne vi møttes i sentrum? Jeg sender deg en mail i løpet av dagen.

    Ville bare si tusen takk for gode ord inne hos meg igår. Fabelaktig by Maia, kommer nok til å skje, men mest som en hobbysyssel i starten også får vi se om det gir noen avkastning etterhvert.

    Fabelaktig torsdag til deg *smile*
    Jeg skal hjem til mammaen min i dag og få varm og god suppe – perfekt på en regnværsdag.

    -Maia

Kommentera

