Glad fredag

3 Aug

Äntligen fredag och jag sitter packad och klar för Oslo på t-banan på väg till jobbet 🙂

Ska bli skönt att komma bort lite till en lite annan miljö i helgen faktiskt. Umgås med mamsen och papsen och bestemor!

Vaknade imorse av blixtar och åska och forsande regn, regnade så mycket att jag fick stänga balkongdörren och sovrumsfönstret och torka upp på golvet. Så nu idag är det lite regnigt, men skön temperatur ute ändå 🙂

Nu har jag kommit så här långt på min filt:

20120803-081032.jpg

Sakta, men säkert framöver 🙂 Får se hur mycket jag virkar i helgen…har tagit med mig garn och virknål 🙂

Önskar er alla en underbar fredag och hoppas ni får en toppen helg!

Kommentera

