Minisemester

4 Aug

Då är jag hemma hos mamsen och papsen! Flyget var försenat med 30 minuter igår och min väska var den näst sista som kom ut på bandet, så totalt var jag 1 timme försenat. Hungrig och lite less, träffade jag mamsen i ankomsthallen och sen körde papsen snabbt hem till bestemor för jag måste ju bara träffa henne också innan räkaftonen 🙂

20120804-091734.jpg

20120804-091757.jpg

Åhhh vad jag har längtat efter norska räkor 🙂

Nu ligger jag här i sängen och virkar mina mormorsrutor och kollar lite tv-serier medan mamsen och papsen fortfarande sover. Jag skulle heller velat sova för det här är ju en liten minisemester, men men…

Skrev ju förresten tidigare att vi skulle på bio och se Ice Age 4, men tyvärr så är det endast en bio som visar Ice Age 4 med engelsk tal och det är kl. 1630 och det förstör ju hela dagen. Så jag får se den en annan gång.

Nu ska jag virka vidare på min filt 🙂

Önskar er alla en underbar lördag! Har ni några roliga lördagsplaner?

Tjingaling

Ett svar to “Minisemester”

  1. Fabelaktig 4 augusti, 2012 den 19:56 #

    Så kjedelig med forsinkelser, men da var det sikkert destod bedre å komme hjem til familien 🙂

    Deilig lørdag til deg kjære, her har mannen stikki av på guttekveld, mens jeg og Nala nyter leiligheten i fred og ro *deilig*
    Smil og klem

Kommentera

