Underbar sommar

4 Aug

Idag har varit en helt fantastisk dag. Började med frukost på altanen i solen

20120804-230516.jpg

20120804-230525.jpg

Sen åkte vi till Sandvika Storsenter för jag ville på Kremmerhuset och mamsen och papsen skulle handla inför kvällens grillmiddag. Åhhh vad mycket fint det finns på Kremmerhuset. Jag köpte 6 koppar och 6 skålar. Tänkte visa er när jag kommer hem till mig själv för nu är de så bra inslagna så de går perfekt ner i mitt Handbagaget imorn.

Väl hemma sen var det fram ned bikin och solkräm för här skulle det solas…i 4 timmar visar det sig sen. Och under tiden virkade jag på min filt. Idag har jag virkat 24 fyrkanter och nu går det undan kan jag säga.

Och här är kvällens underbara grillmiddag

20120804-231100.jpg

Såååå gott asså!!

Nu säger jag godnatt för nu är jag trött!

Hoppas er helg är lika bra!

Kommentera

