Äntligen semester

17 Aug

Efter några veckor med mycket att göra på jobbet och efter jobbet är det Nu dags för semester 🙂

Först måste jag be om ursäkt för den riktigt dåliga uppdateringen här på bloggen. Men allt har gått i ett här de senaste 2 veckorna. Jag dejtat den fina killen fortfarande och är hur glad som helst när jag är med han, jobbet har varit helt sjukt stressande senaste veckan och min virkade filt är halvklar 🙂

20120817-172447.jpg

Och idag åker jag till min älskade syster i London 🙂 Väderprognosen är visst jättebra för helgen, så jag kommer att ha det extra bra på min semester. Och sen på onsdag bör det iväg till New York – the Big Apple 🙂 har längtat så sjukt mycket, och nu är det äntligen dags 🙂

Syrran har internet hemma och på hotellet i New York är det wifi, så jag hoppas jag kommer att ha tid med några uppdateringar de kommande 2 veckor.

Vill passa på att tacka alla som kikar förbi och lämnar kommentarer, jag blir jätteglad varje gång 🙂

Ha en fantastiskt fin helg!

2 svar to “Äntligen semester”

  1. Lena 18 augusti, 2012 den 15:55 #

    Åh semester är nu så värd vännen!
    Stor kram

  2. Fabelaktig 19 augusti, 2012 den 20:58 #

    Kos deg på ferie, det er deg vel unt!

    Husk å gi meg noen tips om NY jeg reiser om 10 uker 🙂

    Håper du har hatt en fin helg, for det har vi 🙂
    klem

Kommentera

