Ojojoj, nu ligger jag fler ställen på nätet :)

28 Sep

Hej alla fina,

Skriver bara ett kort inlägg just nu för jag sitter på jobbet. Jag har varit med på en liten intervju och här kommer den:

http://www.australienbloggen.se

http://www.australienbloggen.se/intervju-med-marta-mosand/

Lite roligt att se sig själv sådär, har inte varit med på sådant förut 😉

Ha en toppen fredag allihopa!

Kram

2 svar to “Ojojoj, nu ligger jag fler ställen på nätet :)”

  1. Johan 28 september, 2012 den 10:29 #

    I finrummet dessutom! 🙂
    Trevlig helg och tack för en bra intervju!

    • martasvardag 28 september, 2012 den 10:31 #

      Tack själv, det var roligt och jag kan skriva många böcker om Australien jag för Australien ligger mig varmt om hjärtat 😃

Kommentera

