Mitt i veckan

3 Okt

Det är onsdag kväll och det har varit en skön dag. Ganska lugnt på jobbet, sen bar det iväg på spinning på Friskis i Ringen, sen handla mat och sen hem för att tvätta och göra en fantastisk god skink och tomat paj. Så himla gott med middag för jag måste ärligt säga att jag gör en grym paj 😃

Nu ligger jag i soffan och planerar faktiskt att somna här för det är så himla skönt ☺

Jag hoppas ni har haft en toppen vecka så långt, så hörs vi imorn på kanelbullens dag!

Ett svar to “Mitt i veckan”

  1. Fabelaktig 5 oktober, 2012 den 19:45 #

    Pai er bare yummi! MUMS!

    ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

Kommentera

