Snart dags för Berlin

11 Okt

….bara några timmar kvar så åker jag och 5 andra från mitt jobb på studieresa till Berlin. Imorgon kommer de sista 6 från min avdelning och möter upp oss. Ska bli så kul att åka till berlin. Var där med mitt förförra jobb för några år sedan, men jag hade en lite obehaglig upplevelse då, så jag hoppas att denna resan blir bättre…mycket bättre!!

Hoppas bara vi får bra väder (inget regn) och att det inte är för kallt. Men bara det inte regnar så blir jag glad 🙂 Jag ska bo med Maria så vi kommer garanterat att ha kul ihop 🙂

Sen har jag också kommit in i den moderna värld…jaghar skaffat ett instagram konto så nu är jag med där också. Jag har redan hittat flera som jag följer och det är rolig. Kommer nog komma upp lite bilder från Berlin i helgen 🙂

Jag får passa på och önska er alla en jättetrevlighelg, så ska jag verkligen förbättra mig efter resan med uppdateringar här på bloggen!

Aug wiedersehn

Kommentera

