Drinkkväll

4 Nov

Hej fina ni

Nu är det ett tag sen igen…jag är ledsen för det, men inspirationen är inte på topp. Den borde vara det för det händer mycket roliga saker, jag mår bra, kärleken går bra, och jag har fullt upp hela tiden!

Igår var det drinkkväll med fina Maria. Först blev det en smarrig middag k mitt trevliga kök, sen fortsatte vi med drinkar i mitt mysiga vardagsrum med bra musik och massa diskussioner.

20121104-104728.jpg

20121104-104738.jpg

20121104-104744.jpg

20121104-104753.jpg

20121104-104759.jpg

Idag ligger jag i sängen och är trött, kollar på tv-serier och lyssnar på musik. Tänkte röra mig till vardagsrummet runt lunch och fortsätta med min filt. Kan visa en bild på alla lappar som inte är satt ihop. Har dock satt ihop 6 rader nu och fler ska det bli idag 😃

20121104-104956.jpg

Önskar er en underbar söndag!

Ett svar to “Drinkkväll”

  1. Fabelaktig 17 november, 2012 den 23:16 #

    Jeg ble så glad da jeg så en hilsen fra deg på bloggen min, for jeg har virkelig tenkt på deg. Så gøy at datene i sommer har bragt med seg noe mer *fnis*

    Håper alt er bra, og stikk gjerne innom snart og hold meg oppdatert.

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

Kommentera

