Ett lååång uppehåll

21 Mar

Åhhh vad det är länge sen jag uppdaterade min blogg nu. Känns som tiden bara har forsvunnit; det var höst och nu plötsligt är det vår. Skönt på ett sätt, men tiden rinner bara iväg. Men det har varit en jättefin höst/vinter. Jag och min kille (ja, vi är tillsammans nu ja :)) har haft en jättefin tid ihop, och vi har även varit på vår första resa ihop: Dublin. Vi kom faktiskt hem för snart 2 veckor sen och det var en trevlig helg. Gillar Dublin, skulle bara önska att vädret var bättre. Men supertrevliga människor, bra shopping…iallafall för tjejer…och god mat och dryck!

Sen har det varit massa trevliga AW’s med mina tjejer från jobbet, Maria och Bea2 och jag har tränat som en galen också. Är så himla fantastiskt nöjd över vad jag har åstadkommit och hur jag klarar att hålla i träningen; 4 gånger i veckan i snitt sen innan jul!

Sen har jag ju också faktiskt blivit klar med båda min filt och matchande kudder, kudder i julklapp till syrran och hennes kille, kudde till bästa mormor i juklapp, kudde till min älskling i julklapp och också en mösse till älsklingen i julklapp. Kommer att lägga upp bilder närjag sitter på hemmadatorn (nu sitter jag på jobbet och vårt system som vi jobbar i funkar inte och då blir det till att man surfar och sådant).
Just nu håller jag på med en stickad tröja till mig själv som jag inte helt blir klar med (det dyker upp saker som jag hellre vill göra hela tiden). Tröjan är jättekänd i Norge, Dorthe Skappel Genseren, och jag tycker den är så fin. Inte svår att sticka alls, men det tar sin lilla tid när man inte stickar varje dag hela tiden 😉 Sen har jag också börjat på en ny mössa till min älskling, så vi får se när jag blir klar!

Jag är hämskt ledsen för att jag har varit så dålig med att blogga, men helt ärligt så har jag prioriterat annat. Men nu hoppas jag verkligen att jag kommer igång igen!

Kram kram

Kommentera

