Slapphelg

23 Mar

Åhhh va det är skönt med helg! Hela gårdagen var jag helt i 100 konstant, jätteskönt med så mycket energi. Slog mitt löparrekord på bandet före jobbet…helt underbart, sen hjälpte jag mina kollegor på jobbet bli klara med massa saker (jag ligger lite för planen på jobbet, och det är jätteskönt), och sen var det AW med bästa Maria och Beatrice. Jätteroligt, men på O’Learys försvann energin och jag bestämde mig för att åka hem. Väl hemma somna jag på en gång och vaknade först vid 5 imorse (vakna inte ens när älsklingen kom hem;)).

Imorse åkte jag till Farsta för att gå på crosstrainern och sen var det Australian Masterchef i 2,5 timme på tv’en. Så himla spännande och vinnaren var så värd att vinna…lite tårar kom det hos mig 😉

Nu åker vi iväg till Liljeholmen för att hämta bilen (älsklingen lämnade den där igår då han träffade Aina kompisar och kollade den dåliga matchen), och det blir nog en liten fika också. Så med andra ord en rätt slapp helg nu. Inte ens träning imorn för jag har redan gjort mina 4 träningspass för denna veckan!

Va har ni för roliga planer för helgen?

Önskar en er underbar helg

20130323-141249.jpg

Kommentera

